گوشی iPhone 12 Pro Max طرح اصلی شرکت SH فول کپی

بازدید: 1,580 بازدید
گوشی iPhone 12 Pro Max طرح اصلی شرکت SH فول کپی

گوشی iPhone 12 Pro Max طرح اصلی SH محصولی جذاب و ارزشمند است که بصورت فول کپی از روی گوشی آیفون ۱۲ پرومکس انجام شده است.

خرید گوشی ایفون ۱۲ پرو مکس ۳۲ گیگ کلید کنید

در بازار پرهیجان گوشی کپی اصلی، محصولات متنوعی از شرکت‌های متنوع  سراسر جهان عرضه می‌شود؛ ولیکن گاهی عرضه محصولی با کیفیتی فوق‌العاده و شباهتی دقیقت نسبت به محصول اصلی چنان توجه خریدار را به‌خود جلب می‌کند که حتی کارشناسان و منتقدان گوشی‌های پرچم‌‌دار نیز راغب می‌شوند تا رویکرد و استراتژی شرکت سازنده و البته محصول جدید آن را زیر ذره‌بین ببرند.

در خرید گوشی طرح اصلی علاوه بر تطبیق ظاهری شکل و جنس بدنه و رابط کاربری معیارهایی همچون کارآمدی و دوام سخت افزار گوشی نیز مطرح هستند و تنها شرکت‌هایی در این دو بخش موفق هستند که از توانمندی و فناوری بالا برخوردار باشند. بنابراین اگر یک گوشی طرح اصلی بتواند علاوه بر فروش اولیه خوب، رضایت مشتریان را نیز در دراز مدت تامین کند، می‌توان گفت با شرکتی نوظهور در تولید گوشی روبه‌رو هستیم که به علایق شخصی و درونی مشتریان خود نگاهی خاص دارد.

اگرچه نام شرکت‌های تولید گوشی کپی اصل همچون شرکت LY، شرکت YS، شرکت کلون و غیره به‌واسطه تبلیغات از هر سو در بازار موبایل شنیده می‌شود؛ ولی این بار نیز شرکت مشهور SH توانسته با آرایه گوشی iPhone 12 Pro Max موجی جدید در بازار ایجاد کند و طرحی نو در بین محصولات فول کپی آیفون دراندازد.

گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس فول ۳۲ گیگ کپی طرح اصلی iPhone 12 Pro Max
گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس فول ۳۲ گیگ کپی طرح اصلی iPhone 12 Pro Max

شرکت SH و محصولات فول کپی آیفون

شرکت SH و محصولات فول کپی آیفون تنها بخشی از ثمره سال‌ها تجربه و کار در ساخت گوشی فول کپی است. این شرکت با کار مستمر و اجرای انواع فناوری‌های روز با کیفیتی عالی علاوه بر ساخت کپی با کیفیت گوشی‌های پرچمدار آیفون در تولید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیز با کفایت عمل کرده و شنیدن نام شرکت اس‌اچ در بازار گوشی طرح اصلی لرزه بر اندام دیگر تولید‌کنندگان گوشی طرح اصلی  می‌اندازد؛چرا که محصولات آن چندین رتبه باکیفیت‌تر و بادوام‌تر هستند.

از محصولات ارزشمند شرکت اس‌اچ می‌توان به گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا، آیفون iPhone 11 Pro Max و… اشاره کرد که با استقبال عالی از سمت خریداران روبه‌رو شده است؛ لیکن شرکت SH بدون وقفه و گام‌به‌گام در تعقیب بهترین گوشی‌های پرچمدار جهان است و امروز با ارایه یک موبایل فول کپی از گوشی iPhone 12 Pro Max باعث شده نام این شرکت دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد. 

گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH یک محصول فول کپی است که حتی انتظارات کارشناسان را نیز دگرگون کرده و آنها نیز تا مدتی طولانی غرق در شگفت‌ی شباهت این گوشی با نسخه اصلی می‌شوند. این گوشی با کیفیت باعث می‌شود که تصور کنید هر آنچه در آیفون واقعی انتظار دارید را می‌توانید از آن تحویل بگیرید. وجود پورت لایتنینگ، لنز شیشه‌ای دوربین‌های ۴ تایی در پشت صفحه و کیفیت بالای فریم که فصل مشترک شیشه و فلز در بدنهٔ گوشی آیفون است همه دست به دست هم می‌دهند تا شکوه و اعتبار  در گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH به اوج خود برسد. 

آیفون 12 Pro Max طرح اصلی قیمت آیفون 12 پرو مکس فول کپی
آیفون 12 Pro Max طرح اصلی قیمت آیفون 12 پرو مکس فول کپی

ویژگی‌های گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

با وجود تقاضای زیاد و استقبال گرم از گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH علاوه بر خرید آنلاین و  مستقیم از طریق سایت، گروه مشاوره ما در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و واتساپ  نیز در خدمت شما هستند.

 با معرفی کامل ویژگی‌های گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH تلاش می‌کنیم تا هر گونه ابهام درباره این گوشی فول کپی فوق‌العاده برای شما رفع شود. درعین‌حال متوجه می‌شوید که با کمک سیستم عامل و سخت‌افزار ارتباطی متفاوت، امکاناتی بسیار کاربردی و حتی بیشتر از توانمندی گوشی آیفون ۱۲ پرومکس نصیب شما شده است. البته با شناخت عمیقی که پیدا می‌کنید یک خرید حرفه‌ای بدون فریب و دروغ را نیز تجربه می‌کنید.

کیفیت ظاهری گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

کیفیت ظاهری گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH با حفظ استایل گوشی iPhone 12 Pro Max بسیار شیک و چشم‌نواز است.

بدنه گوشی همانند نسخه اصلی آیفون ۱۲ پرومکس  از ترکیب زیبای فلز و شیشه بسیار مقاوم ساخت شده است.

در لبه‌های کناری و در سمت چپ بدنه همانند گوشی اصلی  iPhone 12 Pro Max دکمه‌های سایلنت و ولوم با همان برجستگی دقیق و استاندارد تعبیه شده است. در سمت راست بدنه گوشی نیز کلید پاور و محل قرارگیری سیم کارت جا خوش کرده که با سورپرایز ویژه شرکت اس‌اچ همراه شده است.

در قسمت پایین گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH می‌توانید پورت لایتنینگ ويژه شرکت اپل را ببینید. سوکت آیفون علاوه بر اینکه به‌راحتی و بدون توجه به سمت نصب، برخلاف کابل USB قابل استفاده و اتصال است فرصت لازم برای انتقال دیتا و انرژی را برقرار می‌کند و باعث می‌شود تا شما در این گوشی از توان انتقالی شارژ بیشتر برخوردار شوید.

آیفون 12 پرومکس طرح (کپی آیفون 12 پرو مکس) کیفیت بالا به همراه طراحی زیبا در آیفون 12 پرو مکس طراحی شیک و زیباطراحی لنز دوربین شیشه ای دقیقاطراحی عالی صفحه نمایش در قسمت U بالای صفحه iPhone 12 Pro Maxنسخه درجه یک و باکیفیت از شرکت SHدارای بهترین کیفیت و کارتن پلمپبرنامه خوری بالا و کارکرد آساندارای سنسور تشخیص چهره 100% واقعیامکان استفاده از دو سیمکارت همزمان فعال صفحه نمایش کاملا فول کپی خصوصا در بالای گوشی

در قسمت پشت بدنه و در گوشهٔ بالا شاهد برجستگی دوربین ۴ تایی آیفون با کیفیتی مثال‌زدنی هستید و البته سیب خاص شرکت اپل نیز همچون گوشی اصلی در روی بدنه حک شده است. نکته مهم حذف هرگونه نوشته از مشخصات گوشی و نام آیفون در پشت بدنه است که طبق رویکرد اخیر شرکت اپل در طراحی لحاظ شده و شرکت SH نیز به‌خوبی از آن پیروی کرده است.

گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH در چهار رنگ جذاب گلد و سبز تیره، سیاه و سفید ارائه شده است کیفیت رنگ‌دانه‌های بدنه برای مطابقت با گوشی اصلی بسیار بالا است. حال باید به‌سراغ صفحه نمایش گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH رفت تا با شگفتی تصاویر خیره کننده در یک گوشی کپی اصلی روبه‌رو شویم.

آیفون 12 Pro Max طرح اصلی قیمت آیفون 12 پرو مکس فول کپی
آیفون 12 Pro Max طرح اصلی قیمت آیفون 12 پرو مکس فول کپی

صفحه نمایش گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH 

صفحه نمایش گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH با ابعاد ۶/۵ اینچ توانسته خود را به شایستگی در دسته گوشی‌ها هوشمند با نمایشگر‌های بزرگ جای دهد و این یک گام رو به‌ جلو نسبت به گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس شرکت SH است.

تیرگی صفحه نمایش که ناشی از تراکم بالای پیکسل‌ها در صفحه نمایش گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH است به شما این نوید را می‌دهد که با تصاویر باکیفیت عالی  سروکار خواهید داشت. این در حالی‌ است که بسیاری از تولیدکنندگان مدعی گوشی اصلی، در کیفیت صفحه نمایش به گرد پای گوشی شرکت SH نمی‌رسند و شما با یک نظر به گوشی خاموش و صفحه نمایشی که به رنگ خاکستری می‌زند متوجه این مطلب خواهید شد. بنابراین در این زمینه به چشم خود بیشتر از مبالغه‌ها و اصرارهای فروشندگان گوشی کپی اصل اعتماد کنید.

در صفحه نمایش گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH با رزولوشن  ۱۲۸۰*۷۲۰ از فناوری IPS LCD بهره گرفته شده. فناوری IPS LCD به‌معنای نمایشگر کریستال مایع درون صفحه است و رقیب جدی نمایشگر OLED به‌شمار می‌رود و مدت‌ها است که در گوشی‌های آیفونی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چرا که کیفیت نمایش رنگ آن بسیار خوب است.

به‌واسطه فناوری  IPS LCD است که زاویه دید صفحه نمایش در این گوش بسیار ارتقا یافته و حتی از دید کناری نیز هیچ‌گونه محوی در تصاویر دیده نمی‌شود. 

در قسمت بالای صفحه نمایش بریدگی قرار گرفته که به ناچ صفحه نمایش معروف است و همانند حرف U طراحی شده است. ناچ یکی از رویکردهای مهم در میان فناوری‌های آیفون به‌شمار می‌رود که همچون یک شکاف در قسمت بالای صفحه نمایش دیده می‌شود تا بعضی تجهیزات در محدوده کمتری قرار گیرد و فضای بیشتری برای صفحه نمایش ایجاد شود. با اینکه ناچ برای بعضی کاربران عجیب است؛ ولی از بهترین شیوه‌ها برای نمایش آیکون‌های منوی وضعیت در کنار تجهیزات سخت‌افزاری است. کیفیت اجرای این قسمت از صفحه از نشانه‌های بارز توانمندی فنی شرکت SH و یکی از نشانه‌های مهم در تشخیص سطح کیفیت تولید گوشی طرح اصلی با فناوری ناچ است. 

گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH فول کپی
گوشی iPhone 12 Pro Max طرح اصلی شرکت SH فول کپی 6

حافظه گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

حافظه گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH نیز یک از معیارها یرتری آن نسبت به دیگر گوشی‌های طرح اصلی است.

در بخش about phone برای ظرفیت عدد ۵۱۲ گیگابایت را ملاحظه می‌کنید که امکان دارد این عدد در گوشی‌های همین شرکت نیز بالاتر یا پایین‌تر ثبت شود؛ ولی نکته مهم این است که عدد آن در هر صورت واقعی نیست و تنها برای مطابقت با شمایل ظاهری گوشی اصلی توسط شرکت درج شده است. در حقیقت گوشی شما مالک ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH بدون شک از حافظه ۱۶ گیگابایت حقیقی استفاده می‌کند، درحالی‌که در بازار امکان دارد گوشی‌های طرح کپی با ظرفیت تنها ۴ گیگابایت با نام ۱۶ گیگابایت یا ۶۴ گیگابایت به مشتریان عرضه شود. این از معایب خرید گوشی از شرکت‌ها و فروشندگان نامعتبر است؛ زیرا با نصب چند برنامه، ظرفیت حافظه گوشی به اتمام می‌رسد و خریداران تازه متوجه می‌شوند چه کلاهی بر سر آنها رفته است. 

از آن‌سوی باید بدانید در بازار گوشی طرح هنوز محصولی با ظرفیت حافظهٔ داخلی بالاتر از ۱۶ گیگابایت عرضه نشده است و در حقیقت با کیفیت‌ترین و بیشترین حافظه داخلی مربوط به محصولات شرکت اس‌اچ است. شما با استفاده از بعضی  کدهای خاص یا مراجعه به فروشندگان می‌توانید عدد نمایشی ظرفیت در بخش about phone گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH را تغییر دهید.

نخستین مزیت حافظه داخلی ۱۶ گیگا‌بایتی کمک به افزایش سرعت سیستم رابط کاربری و سیستم عامل است. درعین‌حال شما فرصت دارید برنامه‌های بیشتری همچون بازی‌ها با دیتای چند گیگ را نیز را نصب کنید؛ بدون اینکه با مشکلی مواجه شوید. 

البته امکان نصب حافظه جانبی یا اضافه به‌صورت کارت میکرو‌اس‌دی تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت نیز برای شما در گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH در نظر گرفته شده است. طریقه نصب کارت حافظه جانبی بسیار ساده است و پس از خرید کافی است از طریق تلگرام با ما در تماس باشید تا آموزش لازم به شما داده شود.

دوربین گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

دوربین اصلی گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH در زیر یک برجستگی از جنس شیشه با کیفیت بالا که در واقع یک قاب دوربین ۴ تایی است جای گرفته است. 

دوربین پشتی گوشی با قدرت ۱۳ مگاپیکسلی آماده است تا تصاویری با کیفیت و رزولوشن مناسب در اختیار شما قرار دهد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در این گوشی واقعی و فرصت عکاسی HDR را فراهم کرده است. از همین جهت این گوشی محبوب علاقمندان به عکاسی با گوشی است.

عکاسی HDR به‌معنای عکاسی با گستره دینامیکی بالا یکی از امکانات ویژه گوشی آیفون ۱۲ پرومکس شرکت SH است و باعث می‌شود عکس‌های ثبت شده در محدود خیلی گسترده‌تری از روشنی و تیرگی ثبت شوند. از این طریق می‌توان بسیاری از عیوب عکس مانند Exposure بالا یا پایین را رفع کرد؛ بنابراین می‌توانید تا حدی زیاد نتایج عکاسی با دوربین دیجیتال را در گوشی خود تجربه کنید بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین خرید دوربین باشید.

همانند گوشی اصلی اپل، در بخش پایین نمایش ویوی دوربین، گزینه‌هایی برای استفاده سریع از قابلیت‌های ویژه جای‌گذاری شده است. قابلیت‌های جذابی همچون عکاسی پرتره، اسلوموشن و… که البته در اکثر گوشی‌های طرح برای کاهش هزینه‌ها صرفاً به‌صورت نمایشی هستند و عملا باعث تفاوتی در عکس نمی‌شود. مثلاً بخش پرتره با فعال شدن هیچ عملکرد خاصی را اجرا نمی‌کند؛ اما  هنوز هم با وجود کیفیت عالی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می‌توانید یک عکاسی خوب را تجربه کنید.

در بخش تنظیمات گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH و در صفحات درونی نیز مشابه‌سازی آیکون‌ها و المان‌های بصری و رنگ‌بندی آنها کاملاً مشابه گوشی اصلی انجام شده و راه را برای هرگونه تشخیص گوشی اصلی از گوشی طرح بسیار دشوار کرده است.

دوربین جلوی گوشی آیفون ۱۲ پرومکس شرکت اس‌اچ نیز ۸ مگاپیکسل است و در مکالمه تصویری و راه‌اندازی سنسور تشخیص چهره به‌خوبی عمل می‌کند.

علاوه بر کیفیت بالای دوربین می‌توانید از توانمند‌های دیگر دوربین مانند فوکوس خودکار، ضبط اسلوموشن، عکس‌برداری پانوراما، ثبت موقعیت جغرافیایی تصاویر استفاده کنید. همچنین در پشت گوشی فلش ال‌ای‌دی Dual Tone با کیفیت مناسب استفاده شده تا نور لازم برای عکاسی در تاریکی و البته مصارفی همچون چراغ‌قوه پرقدرت در اختیار شما قرار گیرد.

سیستم عامل گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

با فشردن کلید پاور و راه‌اندازی گوشی طرح آیفونی شاهد نمایش سیب شرکت اپل و کیفیت اجرا و رابط کاربری گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH با استفاده از سیستم عامل اندروید نسخه ۹ هستید. طراحان با شبیه‌سازی کامل لانچر گوشی اصلی شرکت اپل، یک رابط کاربری کاملاً آیفونی را برای شما ایجاد کرده‌اند. 

سیستم عامل اندروید با پوسته آیفون ۱۳.۵.۱ به شما این امکان را می‌دهد از طراحی گوشی آیفونی لذت ببرید؛ درعین‌حال بتوانید از انبوه نرم‌افزارهای جذاب و رایگان و پولی اندرویدی در گوشی خود استفاده کنید. 

در این سیستم عامل با اعمال کدهایی تا حد بیشتری می‌توانید گوشی را شخصی‌سازی کنید. مثلاً در گوشی آیکون برنامه پلی استور برای دانلود برنامه‌های اندروید لحاظ شده که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید یا با اعمال کدی خاص آن را نیز از دید پنهان کنید. همچنین بعضی از نرم‌افزارهای خاص و وابسته به شرکت آیفون همچون اپ استور با وجود نمایش آیکون در صفحه لانچر قابل استفاده نیستند و با وجود سیستم عامل اندروید هیچ نیازی به آنها ندارید.

تمام گوشی‌های طرح اصلی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند؛ ولی دقتی که در کیفیت اجرا و رابط کاربری در قالب پوسته IOS است باعث می‌شود تشخیص گوشی طرح اصلی کار سختی شود.

کیفیت اجرا و رابط کاربری گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

کیفیت اجرا و رابط کاربری گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH مثال‌زدنی است و با راه‌اندازی آن می‌توانید همچون گوشی اصلی آرم معروف شرکت اپل را ببینید.

کیفیت روشنایی صفحه نمایش در همان لحظات اول شما را امیدوار می‌کند که خرید موفقی را انجام دادید و کافی است گشتی در میان بندانگشتی‌های لانچر بزنید تا حقیقتاً برای لحظاتی شما نیز فراموش کنید که یک گوشی طرح اصلی در دستان خود دارید.

در هیچ جا نام و نشانی از سیستم عامل اندروید دیده نمی‌شود و حتی وقتی به صفحات درونی و مشخصات گوشی نگاه می‌کنید همان ساختار و کیفیت آیکون‌های گوشی آیفون را خواهید دید. 

گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH از قابلیت تاچ تری‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. از این طریق با لمس صفحه و کمی مکث منوی هوشمند امکانات جدیدی در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلاً اگر روی آیکون دوربین 3D Touch را فعال کنید فهرست امکانات همچون ضبط ویدیو یا نمایش ویدیو‌های ضبط شده و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ ولی اگر روی آیکون ارتباطات در صفحه کاربری تاچ تری‌دی را فعال کنید منو امکان استفاده از بلوتوث و وای‌فای و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در هنگام خاموش کردن گوشی نیز مطابق گوشی iPhone 12 Pro Max شما باید همزمان دکمه پاور و گوشی ولوم کاهنده را بگیرید و درعین‌حال سیلدر خاموش شدن گوشی روی صفحه را به‌سمت کنار بکشید. 

پردازنده و سنسورهای گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

پردازندهٔ گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH از نوع MEDIATEK MT6580 و ۳۲ بیتی است که با سرعت ۱/۳ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت رم به گوشی شما جان می‌بخشد.

این گوشی از پردازنده ۴ هسته‌ای  (Quad-core)  بهره می‌برد و بنابراین در اجرای نرم‌افزارهای سنگین مانند بازی‌های HD و Full HD به‌خوبی عمل می‌کند.

پردازنده گرافیک گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH نیز از شرکت ARM و مدل Mali-400 MP2 با توانایی انجام پردازش‌ عالی است که بر کارآمدی آن می‌افزاید.

همچنین می‌توانید با فواید فعال کردن فناوری فیس آیدی یا همان تشخیص چهره که از لنز TrueDepth قدرت می‌گیرد در گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH از امنیت بیشتری استفاده کنید. این لنز با اسکن و ثبت جزئیات سه‌بعدی چهره به‌عنوان کلید بازگشایی قفل صفحه، امنیت مضاعفی را به گوشی شما می‌بخشد..

البته گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس شرکت اس‌اچ از سنسورهای مجاورت، قطب‌نما و غیره هم استفاده می‌کند؛ ولی خبر جذاب در گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH امکان اتصال به گجت پوشیدنی اپل واچ است. 

در بخش سخت‌افزار ارتباطات اینترنتی نیز امکان استفاده از فناوری  شبکه 3G فراهم شد است. در گوشی‌های طرح اصلی فناوری 3G بالاترین سطح به‌کار رفته است. برخی از فروشندگان اصرار دارند که گوشی طرح با قابلیت 4G را به شما بفروشند و ملاک آنها نمایش آیکون 4G در بالای صفحه نمایش است؛ ولی این آیکون تنها کار در نمایشی دارد و نباید به آن اعتماد کنید. نکته مهم در این‌جا، فقط کیفیت و واقعی بودن فناوری 3G در گوشی طرح است که با خرید گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH خیال شما از این بابت آسوده خواهد بود.

سیم‌کارت گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH از انواع دو سیم‌کارت به‌شمار می‌رود که البته برخلاف قاعده رایج گوشی‌های آیفون است؛ لیکن در این جا تبدیل به یک سورپرایز ویژه شده؛ چرا که دیگر نیاز به حمل گوشی دوم ندارید.

سینی سیم کارت گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH از انواع دو‌طرفه است و بنابراین شما با قرار دادن دو سیم کارت به‌طور هم‌زمان در هر طرف این خشاب می‌توانید از خدمات دو خط تلفن همراه بهره‌مند شوید. 

متعلقات گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

متعلقات گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH درون جعبه آکبند و پلمپ شده قرار دارد و شما نیز از خرید جعبه باز شده به شدت پرهیز کنید. البته  امکان دارد اخیراً در بعضی از قسمت‌های جعبه شاهد لکه‌های باشید که به‌راحتی پاک می‌شوند. این لکه‌ها به‌واسطه اجرای دستورالعمل و توصیه‌های مرتبط با ویروس کرونا و استفاده از مواد ضد‌عفونی کننده ویژه ایجاد می‌شود و نه‌تنها مشکلی برای سلامت گوشی به‌شمار نمی‌روند؛ بلکه برای حفظ سلامت شما مشتری عزیز در شرکت انجام می‌شود.

مهم‌ترین مشخصه در بسته‌بندی گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH وجود برچسب اصالت کالا است که همچون پوششی در پشت گوشی جای گرفته است. این پوشش خاص و اختصاصی شرکت اس‌اچ از زمانی روی محصولات آن ظهور کرد که کیفیت گوشی‌های طرح اصلی این شرکت به‌طرز قابل‌توجهی ارتقا پیدا کرد. در حقیقت ماجرا از این قرار بود که شرکت‌ها رقیب در میدان رقابت با محصولات شرکت اس‌اچ قافیه را از پیش باخته بودند. متاسفانه بعضی از فروشندگان تصمیم گرفتند از برند شرکت اس‌اچ برای فروش محصولات دیگر تولیدکنندگان استفاده کند. 

لیکن شرکت SH برای جلوگیری از این کلاه‌برداری اقدام به تولید برچسب ویژه خود کرده است که قابل کپی و ساخت آن در بیرون از شرکت نیست. از همین جهت تنها گوشی‌های طرح اصلی که در پشت خود برچسب ویژه شرکت SH را دارند از محصولات اصلی این شرکت هستند و نباید به خرید دیگر محصولات با هر قدر تشابه ظاهری اقدام کنید.

متعلقات گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH عبارتند از:

  • دفترچه راهنمای مشابه راهنمای آیفو
  • آداپتور شارژ باتری گوشی 
  • کابل شارژر
  • هندزفری طرح آیفون

شیوه خرید گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH

شیوه خرید گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH با وجود استقبال گسترده از سراسر کشور و پروتکل‌های بهداشتی بر اساس استفاده از خدمات پستی ارائه می‌شود تا همه هم‌میهنان عزیز با آسودگی خیال از محصولات اصلی این شرکت بهره‌مند شوند.

گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH با قیمت باور‌نکردنی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ ولی هنوز هم فرصت دارید که با قیمت کمتری آن گوشی را خریداری کنید به شرطی که نگاهی به شیوه خرید ويژه ما بیندازید.

بر این اساس شیوه خرید به دو صورت طراحی شده است و هر چند شیوه پرداخت دوم به‌واسطه جذابیت‌ها و تخفیف ویژه به انتخاب اول خریداران تبدیل شده؛ ولی خدمات از هر دو طریق به‌طور کامل انجام می‌شود و محصولی که در اختیار شما قرار می‌گیرد آماده استفاده و رجیستر شده است.

شیوه خرید پرداخت در محل

شیوه خرید پرداخت در محل برای کسانی است که ترجیح می‌دهند بعد از سفارش هزینه محصول را پرداخت کنند. این امکان توسط پست جمهور اسلامی ایران مهیا شده است. پست در اسرع وقت محصول سفارشی را به آدرس شما می‌رساند و البته طبق قوانین داخلی شرکت پست تنها بعد از پرداخت هزینه اجازه خواهید داشت که جعبه بسته‌بندی محصول را باز کنید و از مزایای خرید گوشی طرح آیفون خود لذت ببرید.

شیوه پرداخت آنلاین

شیوه پرداخت آنلاین شیوه جذاب طرح خرید گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH است. شما با پرداخت آنلاین سفارش خود را تکمیل می‌کنید. شرکت پست نیز محصول را در کم‌ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر شما می‌رساند؛ اما اینجا مزیت‌های طلایی در انتظار شما است که به‌شرح زیر هستند:

  • مزیت اول، خرید آنلاین برخورداری از تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی است و در نتیجه گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH را تنها با قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خریداری خواهید کرد.
  • مریت دوم، شرکت ما با افتخار هزینه ارسال پستی را که ۱۵ هزار تومان می‌باشد تقبل خواهد کرد.
  • مزیت سوم، شرکت پست در صورت نبود شخصی برای تحویل مرسوله کالا را مرجوع می‌کند. در شیوه خرید اول اگر شما در محل حضور ندارید باید با شخصی هماهنگ کنید تا علاوه‌بر پرداخت پول مرسوله پستی را تحویل بگیرد؛ ولی در این‌صورت دیگر نیازی به نگرانی پرداخت پول توسط دیگران ندارید و هر کس از اعضای خانواده یا حتی دوستان شما می‌تواند مرسوله را تحویل بگیرد و از مرجوعی آن جلوگیری کند. 

محصولات شرکت SH برخلاف محصولات گوشی طرح دیگر شرکت‌ها از خدمات پشتیبانی و تعمیرات عالی برخوردار است. اگرچه بعضی از گوشی‌های طرح بعد از خرید و ایجاد مشکلات برای مشتریان هیچ فرصتی برای تعمیر ندارند و عملا کالاهایی یک‌بار مصرف هستند؛ ولی  شرکت SH همچون هر شرکت معتبر تولید کننده گوشی موبایل به تقویت ویژه در بخش خدمات پس از فروش و تعمیر خود دست زده است و از این لحاظ هیچ جای نگرانی برای مشتریان نیست.

فرصت اعتبار تعویض طلایی

فرصت اعتبار تعویض طلایی گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH گام مهمی در جهت اثبات اعتبار کیفیت محصولات و رضایت خاطر مشتریان است. اغلب گوشی‌های طرح از چند نقطه ضعف خاص رنج می‌برند که باعث می‌شود در عرض چند روز خریدار نادم آنها به فروشگاه‌های خرید و تعمیر گوشی سر بزند. در حقیقت وجود قطعات ضعیف و بی‌کیفیت در بخش ارتباطات گوشی که انجام وظیفه ذاتی  گوشی را برعهده دارند باعث بدنامی بازار گوشی‌های طرح بود. اینجا بود که به‌واسطه کیفیت محصولات شرکت اس اچ طرح فرصت اعتبار تعویض طلایی رونمایی شد. در این طرح مهم‌ترین موارد و علل بازگشت گوشی که شامل موارد زیر بود مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

  • عدم آنتن‌دهی کامل
  • قطعی کامل وای‌فای
  • قطعی کامل بلوتوث

در طرح فرصت اعتبار تعویض طلایی شما در صورت رویت هر یک از موارد فوق در گوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH این امکان را دارید که از اعتبار تضمین تعویض استفاده کرده و یک گوشی بدون عیب و نقص تحویل بگیرید. هر چند محصولات گوشی طرح شرکت SH  کم‌ترین مرجوعی را در بازار دارند؛ ولی فرصت استفاده شما از این طرح اعتبار تضمین تعویض ۷ روزه مهیا است. 

مشخصاتگوشی iPhone 12 Pro Max شرکت SH دریکنگاه گوشی iPhone 12 Pro Max فول کپی

نام‌محصولگوشی آیفون ۱۲ پرومکس شرکت SH
فول کپی iPhone 12 Pro Max
سال تولید ۲۰۲۰
برندشرکت پیشرو SH 
نوع سیستم عاملسیستم عامل اندروید نسخه ۹  لانچر فول کپی از پوسته IOS 13.5.1 
مدل پردازنده مرکزی MEDIATEK MT6580
تعداد پردازندهچهار هسته‌ای
فرکانس پردازنده۱/۳ گیگاهرتز
حافظه موقت ظرفیت رم ۲ گیگابایت
پردازنده گرافیکیARM Mali-400 MP2
تعداد سیم‌کارت فعالنصب هم‌زمان ۲ سیم‌کارت 
نوع سیم کارتسیم‌کارت سایز نانو با سایز ۸/۸ × ۱۲/۳ میلی‌متر
حافظه داخلیحافظه داخلی ۱۶ گیگ واقعی در بخش تنظیمات گوشی مقدار حافظه داخلی نمایشی و قابل تغییر است
حافظه جانبینصب به صورت مخفی حافظه جانبی Micro-SD با حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت 
رنگ بندیرنگ‌های بدنه مشکی، سفید، طلایی، سبز و به‌ندرت قرمز
دوربین سلفیدوربین جلو ۸ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین سلفیمناسب عکاسی پرتره و ارتباط اینترنتی
دوربین پشتدوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی
قابلیت‌های دوربین پشتقابلیت عکاسی HDR،  پانوراما، فوکوس خودکار، اسلوموشن، تشخیص چهره،  ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر، عکس برداری مناسب در شب فیلم برداری  ۱۰۸۰p  30fps
فلش فلش ال‌ای‌دی با دو توتناژ
صفحه نمایش اندازه ۶/۹ اینچ با فناوری IPS LCD و 16M colors مولتی تاچ رنگی با بزرگ‌ترین سطح به‌واسطه پیاده‌سازی فناوری ناچ
رزولوشن صفحه نمایش ۷۲۰*۱۲۸۰
قابلیت صفحه نمایش لمس سه بعدی (3D Touch)،  چند لمسی (Multi Touch)، تعداد ۱۶ میلیون رنگ
تراکم پیکسل صفحه نمایش۲۲۵ PPI
ابعاد بدنه گوشی۸/۱ × ۷۷/۸ × ۱۵۸ میلی‌متر
جنس بدنه گوشیترکیب  فلز و شیشه با استحکام بالا در مقابل خش و ضربه کاملاً مطابق گوشی اصلی و با لنز شیشه‌ای دوربین ۴ تایی در پشت بدنه
وزن گوشی ۲۲۶ گرم
زبان فارسیزبان فارسی را به‌طور کامل در منوها و نرم‌افزارها پشتیبانی می‌کند.
فرمت ویدیوMP4 ،H.264
فرمت پخش موزیک MP3 ،WAV
ضبط صداکیفیت ضبط صدا عالی
درگاه ارتباطیپورت لایتنینگ
اسپیکردارد
قابلیت‌های ارتباط نرم‌افزاریپیامک، MMS، ایمیل
قابلیت‌های ارتباط شبکهشبکه 2G ،3G شبکه 2G استاندارد GSM باندهای ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ شبکه 3G استاندارد HSDPA باندهای ۸۵۰/۹۰۰/۲۱۰۰ قابلیت ارتباطی شبکه 4G در هیچ گوشی طرح اصلی به صورت واقعی نیست و تنها آیکون آن دیده می‌شود.
قابلیت‌های‌‌‌ارتباط سخت‌افزاریWIFI 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, Hotspot GPRS ،EDGE ،NFC ،GPS ،WLAN ،Wcdma  بلوتوث نسخه ۴٫۲ A2DP
رادیورادیو FM 
باتریباتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر از نوع LI-ION  باتری قابل تعویض نیست 
سنسورهای گوشیسنسور تشخیص چهره  قطب‌نما (Compass)،  مجاورت (Proximity)،  شتاب‌سنج (Accelerometer)،  فشارسنج (Barometer) ژیروسکوپ (Gyroscope)
ویژگی ها خاصتوانایی پشتیبانی از تعداد نصب بالای نرم‌افزار و اجرای روان بازی با کیفیت بالا HD و Full HD
محتویات جعبهجعبه با کیفیت بالا و آکبند، دفترچه راهنما  آداپتور شارژر، کابل لایتنینگ،  هندزفری
پیشنهاد شده برای وب‌گردی، مصارف روزانه، عکاسی و بازی‌ها با کیفیت و حجم بالا
قیمتتنها ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
قیمت شگفتانهخرید آنلاین با تخفیف ویژه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان 

سایت SPY24.ir

دسته بندی اخبار فروشگاه طرح اصلی گوشی موبایل طرح اصلی مجله تکنولوژی مقایسه گوشی طرح اصلی
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت