آیفون ۱۱ طرح اصلی Apple iPhone 11 ( فول کپی )

    • تضمین بهترین قیمت بازار
    • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
    • داری ۳ روز مهلت تست تعویض
    • اصالت کالاها از برترین برندها
    • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

    ناموجود

    معرفی و مشخصات گوشی آیفون 11 در ابتدا به معرفی خود گوشی اصل آیفون 11 می پردازیم. گوشی آیفون 11 توسط شرکت اپل در سپتامبر 2019 به بازار معرفی شد.  نوع نمایشگر این گوشی لمسی خازنی، با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ می باشد. ابعاد این صفحه نمایشگر 6.1  اینچ می باشد که این مقدار نسبتی 79 درصدی به ابعاد بدنه گوشی آیفون 11 را شامل می شود. آیفون 11 طرح اصلی Apple iPhone 11

    آیفون 11 طرح اصلی فول کپی تولید شرکت SH
    آیفون 11 طرح اصلی فول کپی تولید شرکت SH

    رزولوشن صفحه این گوشی هوشمند 828 در 1792 پیکسل می باشد و تراکم پیکس در اینچ صفحه دقیقا 326 پیکسل در هر اینچ می باشد.

    گوشی آیفون 11 دارای شیشه ضد خش، پوشش اولفوبیک جهت کاهش بازتاب نور و لکه دست بر روی صفحه می باشد. این تکنولوژی برای اولین بار توسط گوشی های شرکت اپل رونمایی شد و ویژگی منحصر به فردی را برای گوشی های هوشمند به ارمغان آورد. همیشه انعکاس نور خورشید در زیر نور روز موجب کاهش دید ما به صفحه گوشی موبایل می شده و در محیط های زیر سقف، اثرات لکه و خصوصا اثرات انگشت به شدت مانع از دید درست صفحه گوشی می شده است که این پوشش اولفوبیک این مورد را در این گوشی ها بر طرف نموده است.

    ابعاد گوشی آیفون 11  برابر با 150.9 در 75.7 در 8.3 میلی متر می باشد. و وزن آن تنها 194 گرم است. در ساخت گوشی آیفون 11 از متریال شیشه در پشت و جلو استفاده شده است و فریم آلومنیومی سری 7000 جلوه بسیار ویژه ایی را به این گوشی بخشیده است. در ساخت این گوشی از گواهی IP68  برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق دو متری به مدت 30 دقیقه استفاده شده است.

    آیفون ۱۱ طرح اصلی Apple iPhone 11 (فول کپی)
    آیفون ۱۱ طرح اصلی Apple iPhone 11 (فول کپی)

    گوشی آیفون 11 فول کپی

    گوشی آیفون 11 فول کپی با ویژگی های منحصر به فرد و قیمت پایین خود، از استقبال بی نظیری بین طرفداران برند آی فون برخوردار شده است و همین موضوع ما را بر این داشت که در مورد مقایسه این مدل گوشی این مقاله را برای شما اماده کنیم.

    این مدل گوشی فول کپی دارای پک بندی و بسته بندی بسیار شیک و کارتن پلمپ و شکیل می باشد.

    در داخل کارتن این مدل گوشی لوازم جانبی از قبیل شارژر، کابل شارژ، هنزفری و سوزن سیمکارت قرار داده شده است. که تمامی این لوازم با بسته بندی شکیل و کیفیت بالا همراه با پک این گوشی ارائه می شود.

    شرکت تولید کننده آیفون  11 فول کپی

    بسیاری از همراهان این سوال پر تکرار را از ما پرسیده اند که بهترین برند و شرکت تولید کننده آی فون های طرح اصلی کدامند. حقیقت آن است که شرکت های بسیاری امروزه اقدام به تولید گوشی های آی فون طرح اصل نموده اند که از بین آنها می توان به شرکت TXL  ، شرکت LI ، شرکت YS ، شرکت کلون و شرکت SH  اشاره کرد. اما با بررسی های انجام شده و تست محصولات سایر این شرکت ها، بدون شک، محصولات شرکت  SH  از بهترین و با کیفیت ترین گوشی های آی فون طرح اصل می باشد و با با تولید آی فون 11 فول کپی طرح اصل، گوی سبقت را از سایر رقبای خود به طور چشمگیری گرفته است.

    برای شناسایی گوشی طرح اصل این شرکت، موقع باز کردن کارتن، به برچسب پشت این گوشی که برچسبی سیاه رنگ است توجه داشته باشید. هر شرکت تولید کننده ایی، برچسب شرکتی خود را به عنوان لوگوی خود بر پشت گوشی چسبانده است که بر چسب این شرکت سیاه رنگ می باشد و با رنگ زرد رنگی اسم  SH  ذکر شده است.

    شرکت تولید کننده آیفون  11 فول کپی
    شرکت تولید کننده آیفون  11 فول کپی

    شکل ظاهری گوشی آیفون 

     

    شکل ظاهری گوشی آیفون شرکت  SH  کاملا و بدون هیچ گونه تفاوتی شبیه به نوع اصل گوشی می باشد و به همین دلیل می توانید از سایر اکسسوری ها و لوازم جانبی گوشی های آیفون برای گوشی خود استفاده کنید. این گوشی ها به صورت فول کپی و بدون کوچکترین تفاوت و دقیقا شبیه به گوشی اصل ساخته شده است که در ادامه به ویژگی های فول کپی این گوشی می پردازیم.

    جنس بدنه این گوشی علاوه بر ظاهر از همان متریال شیشه و فلز استفاده شده است و کیفیت این متریال های بکار برده شده بسیار بالا و در حد خود گوشی اصل می باشد و دقت در ساخت این گوشی به صورت کپی بقدری بالاست که کمتر کسی قادر به تشخیص کپی بودن آن از روی ظاهر آن می شود.

    گوشی آیفون 11 فول کپی (  iPone 11 )

    گوشی آیفون 11 فول کپی (  iPone 11 )
    گوشی آیفون 11 فول کپی (  iPone 11 ) آیفون 11 طرح اصلی

    دوربین گوشی آیفون 11 فول کپی

    این طرح از گوشی های کپی با مدل آیفون 11 دارای دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت گوشی می باشند که کیفیت بی نظیری از تصویر پیش رو را ارائه می دهد و فقط افراد بی طرف می توانند قضاوت کنند که این دوربین در بین سایر دوربین های طرح اصل، از بهترین و با کیفیت ترین دوربین های نصب شده بر روی گوشی های فول کپی می باشد.

    کیفیت دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگا پیکسل می باشد. از امکانات ویژه این دوربین می توان به تشخیص چهره، ثبت موقعیت تصاویر، اسلوموشن، فوکوس خودکار بر روی تصویر، فلش LED و … آن اشاره کرد.

    نکته ویژه در طراحی این گوشی می توان به نحوه روشن شدن این گوشی موقع روشن خاموش کردن آن اشاره کرد.حتی موقع روشن خاموش شدن این گوشی نیز از لوگوی اپل دقیقا مشابه خود گوشی آیفون استفاده شده است.

    دوربین گوشی آیفون 11 فول کپی
    دوربین گوشی آیفون 11 فول کپی آیفون 11 طرح اصلی

    تعداد سیم کارت قابل استفاده در گوشی آیفون 11 فول کپی

    گوشی آیفون 11 فول کپی، به صورت دو سیم کارته طراحی شده شده است که حتی یک مزیت برتر نسبت به نوع اصلی آیفون می باشد. بسیاری از افراد به دلیل نیاز به داشتن دو سیم کارت، علاوه بر گوشی آیفون خود، مجبور به حمل یک گوشی دیگر نیز می باشند. اما این مدل گوشی فول کپی، علاوه بر تمام ویژگی های گوشی آیفون 11، دارای ویژگی استفاده هم زمان از دو سیم کارت می باشند.

    تاچ و لمس این گوشی بسیار سریع و غیر قابل مقایسه با سایر گوشی های طرح می باشند. منو و آیکون ها و صفحه شماره گیری در این گوشی با ظرافت و دقت بسیار بالایی کپی طرح اصلی خیلی هوشمندانه ساخته شده است و همه این ویژگی ها و کوالیتی بالا موجب شده است که این مدل از طرفداران زیادی برخوردار شود.

    آندروید 11

     

    بعد از مدتها انتظار، گوگل بلاخره نسخه بتا اندروید 11 را برای سیستم عامل های موبایل آندرویدی منتشر کرد.

    همیشه و از هزاران سال قبل تا به امروز، تمامی دستاوردها و پیشرفت های حاصله در طول تاریخ، به دلیل برخورد با یک سری تضاد و ناخواسته بوده که بشر همیشه با رفع این تضادها، جهان را جای بهتری برای خود و دیگران کرده است.

    در نسخه های قبلی سیستم عامل آندروید 10، به بسیاری از انتظارات کاربران در نسخه های قبل تر پاسخ داده بود و در این نسخه نیز ویژگی های زیاد و کاربردی اضافه گردیده است که به انها در ادامه می پردازیم.

    گوگل با انتشار مطلبی در بلاگ رسمی توسعه دهندگان گوگل از انتشار نسخه جدید خود رونمایی کرد و بعد از بررسی های انجام شده در رابط با نسخه آندروید 11، قصد داریم در این مقاله بیشتر در مورد قابلیت ها و ویژگی های این نسخه صحبت کنیم. شکی نیست که با گذر زمان دوباره شاهد یک سری محدودیت ها در همین نسخه نیز خواهیم شد و این سیر تکامل و پیشرفت تکنولوژی همیشه همپای بشریت خواهد.

    نامگذاری های جذاب آندروید

    گوگل هر ساله با رونمایی از نسخه های جدید سیستم عامل های آندروید، یک اسم نیز برای آن انتخاب می کرده که این اسم با توجه به معروف ترین دسرهای موجود درجهان انتخاب و نامگذاری می شده اند. اما در آخرین نسخه منتشر شده خود، یعنی اندروید 10، این روند نامگذاری بر اساس کیک و دسر را به صورت تصمیم شخصی متوقف کرد و تصمیم داشت که از این پس اسم آندرویدهای بعدی را با حروف انگلیسی نامگذاری کند و سیستم عامل آندروید 10 را با حرف Q نامگذاری و معرفی کرد که بازخورد خوبی در بین کاربران نگرفت و انتظار کاربرانش دوباره همین اسم کیک و دسر بود که گویا جذابیت خاصی برای آنها داشته است. با این حال انتظار می رود که گوگل این بار دوباره اسم جدیدی بر اساس روند قبلی خود انتخاب کند.

    قابلیت های نسخه جدید بتا آندروید 11

    Scoped Storage  اولین  ویژگی سیستم عامل اندروید 11 می باشد که همه از وجود آن باخبر هستند چرا که این ویژگی و قابلیت قرار بر این بود که در نسخه 10 آندروید معرفی گردد واین قابلیت طراحی و آماده رونمایی در ان نسخه بود. اما به دلیل شکایت و یک سری موارد پیش امده در بین توسعه دهندگان آندروید، این قابلیت به صورت موقت در آن نسخه متوقف و در نسخه 11 رونمایی شد.

      Scoped Storageیک برنامه و روش پیشرفته ایی برای سازماندهی برنامه ها و اطلاعات ذخیره ده بر روی حافظه گوشی شما می باشد که این اطلاعات از طریق برنامه های نصب شده بر روی گوشی شما قابل خواندن می باشند. در این روش امنیت و سرعت پردازش و خواندن اطلاعات بسیار تسریع بخشیده شده است که به طور کلی سرعت خواندن حافظه گوشی شما را بسیار سرعت می بخشد و در عین حال از امنیت بالایی برخوردار است به این صورت که برای استفاده از هر برنامه به شما این امکان را می دهد که قبل از فعالیت و روشن شدن برخی از قابلیت های ان برنامه، از طرف شما مجوز فعالیت دریافت کند.

    گوگل قابلیت ها و ویژگی های اندروید 11 را به حریم خصوصی و کنترل ها تقسیم بندی کرده است. در صفحه نوتفیکیشن های این نسخه بخشی با عنوان شخصی سازی تماس ها برای کاربران تعبیه شده است به این صورت که تماس با افرادی که ممکن است در هر لحظه با آنها تماس داشته باشیم را به صفحه اصلی منتقل کرده است. این ویژگی در بعضی از گوشی های هوشمند نیز به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل اندروید بوده است اما در این نسخه، تمامی کاربران استفاده کننده از نسخه آندروید بتا 11، می توانند افرادی که بیشتر با آنها در ارتباط هستیم را به صورت یک آیکن به صفحه اصلی گوشی منتقل کنیم و همیشه در دسترس برای تماس باشند.

    در سیستم عامل های قبلی در مواقع روشن کردن دسترسی اینترنت وای فای، بلوتوث برای دیگران و همچنین استفاده از موقعیت مکانی و میکروفن گوشی برای بعضی از برنامه ها، با اجازه دادن دسترسی، از این پس شخص و یا برنامه نصب شده بر روی گوشی، این اجازه را داشتند که همواره برای دفعات دیگر نیز از این اتصال استفاده کنند که در بسیاری از موارد ممکن بود که سو استفاده هایی حتی جاسوسی نیز صورت گیرد. با برخورد با این تضاد، در بین کاربران سیستم عامل های آندروید، این خواسته بوجود آمده که این دسترسی فقط زمانی که ما اجازه اتصال را بدهیم برقرار شود. به همین منظور گوگل برای این اتصال، این قابلیت را در نسخه آندروید 11 طراحی کرده است که گوشی همراه هوشمند شما، رمز یک بار مصرف جنریت می کند که به اشخاص و یا برنامه های مورد نیاز فقط یک بار اجازه اتصال می دهد و برای بار دوم و احتمال مورد سو استفاده واقع شدن، دوباره نیازمند دریافت رمز یک بار مصرف می باشد.

    یکی از ویژگی های بارز و مقبول این نسخه، عدم نمایش موقعیت مکانی برای هر برنامه کاربردی بر روی گوشی می باشد و کاربر فقط زمانی که اجازه این دسترسی را صادر کند، برنامه ها می توانند به موقعیت مکانی کاربر آندروید 11 دسترسی داشته باشد. 

    در نسخه های قبلی، ممکن بود که کاربر به مدت طولانی از یک برنامه استفاده نکند و این برنامه تا زمانی که به صورت دستی متوقف می گردید، در حال استفاده از منابع و دسترسی های لازمه از جمله موقعیت مکانی و استفاده از میکروفون و … می بود. اما در نسخه جدید، این سیستم عامل به صورت هوشمند، برنامه هایی که مدت زمانی طولانی استفاده نمی گردند را به صورت خودکار متوقف می سازد و تمام دسترسی های لازمه از جمله مصرف اینترنت، موقعیت مکانی، میکروفون و … را نیز متوقف می سازد و فقط زمانی که کاربر دوباره از ان برنامه استفاده نماید این دسترسی ها دوباره به برنامه مورد نظر داده می شود.

    این بخش از هوشمندی این سیستم عامل برای کاهش مصرف باتری و افزایش طول عمر مفید باتری های گوشی موبایل نیز بسیار مفید خواهد بود و از داغ کردن و یا کند شدن سیستم عامل اندروید در بلند مدت نیز جلوگیری می کند.

    در نسخه جدید آندروید 11 برای مدیریت دستگاه های جانبی متصل شده به گوشی همراه، تدابیری اندیشه شده است که می توان با فشردن بلند مدت دکمه روشن خاموش موبایل، با صفحه ایی که برای مدیریت دستگاه های جانبی متصل شده به گوشی در نظر گرفته شده اند، روبرو شویم. علاوه بر این بخش ویژه ایی برای کنترل برنامه های پخش موزیک و … نیز در نظر گرفته شده است که می توان از بخش مربوطه آنها را کنترل کنیم.

    در این نسخه، قابلیت هوشمندی برای پاسخ دهی کوتاه به چت ها نیز افزوده شده است که به شما این امکان را می دهد در صورت دریافت پیام، به شما پیام های کوتاه و یا یک سری ایموجی پیشنهاد می دهد که با تاچ کردن انها، به راحتی و کمترین زمان حتی بدون تایپ، جواب را پاسخ دهید. این میانبرها همیشه برای خیلی از کاربران اندروید یک خواسته بوده و امروز با استفاده از این نسخه جدید به این خواسته ها به صورت بسیار زیبا و هوشمندانه ایی پاسخ داده شده است.

    گوگل برای افزایش عمر باتری ها و همچنین شارژدهی بلند مدت و مفید باتری های خود، در نسخه های قبلی از حالت های Doze و  امکان battery saver استفاده می کرده است. اما با بالا رفتن انتظار کاربران از شارژدهی، انتظار می رود که در این نسخه از حالت های دیگری نیز بهره برده باشد.

    ضعف و کمبودهای آندروید 11

    فقط بعد از مدت کوتاهی از رونمایی و استفاده و بررسی های بسیار در این نسخه، کاربران و متخصصان زیادی انتقادهایی برای نسخه رونمایی شده نوشتند و هر کس بنا به خواسته ها و انتظاراتی که از نسخه جدید اندروید 11 داشتتند، درخواست ها و پیشنهادات فراونی دوباره برای این نسخه منتشر شد.

    قطعا گوگل با طیف وسیعی از کاربران متنوع روبرو می باشد که هر یک از کاربران با توجه به فعالیت های خود انتظارانی هنوز براورده نشده از این سیستم عامل آندروید دارند.

    به فرض مثال بسیاری از کاربران تمایل داشته و دارند که از صفحه گوشی خود در حالت اسکرول کردن، سکرین شات بگیرند، مثلا از یکی از چت های خود شروع کنید به اسکرول کردن به سمت پایین و بعد از چندین چت رد و بدل شده، در جایی که اسکرول خود را قطع می کنید یک سکرین شات بلند بالا از صفحه گوشی خود بگیرند و دیگر لازم نباشد که طی ده ها سکرین شات، از تصویر مورد نظر خود، به هدف نهایی برسند.

    با توجه به این خواسته ها و پاسخ به این خواسته ها، اندروید می تواند کاربران بسیاری حتی از طرف داران سیستم عامل آی او اس را به سمت خود جذب نماید که انتظار می رود این قابلیت ها را در نسخه آندروید 12 نیز رونمایی کند.

    برنامه های جانبی زیادی امروزه وجود دارد که به هر یک از خواسته های متفاوت کاربران پاسخ گفته اند، که گوگل می تواند به راحتی و با الهام گرفتن از تکنولوژی به کار برده شده در آنها، بهترین نسخه آندروید را در آینده ایی نزدیک منتشر نماید.

    سایت SPY24

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت