گوشی کپی آیفون 12 طرح اصلی

بازدید: 700 بازدید
حافظه گوشی آی فون 12 فول کپی

هر ساله صدها تلفن همراه مانند آیفون 12 وجود دارد. اگرچه این تعجب آور نیست ، اما شرکت هایی نیز وجود دارند که این تلفن ها را شبیه سازی می کنند. این بدان دلیل است که هرکسی توانایی خرید آیفون 12 را ندارد و همچنان آرزوی خرید یک آیفون را دارند. آیفون 12 کلون ما را بررسی کنید : گوشی کپی آیفون 12 طرح اصلی

از کجا بخریم؟ مقاله برای تمام جزئیات

دستگاه های تلفن همراه شبیه سازی شده که به معنای واقعی کلمه با قیمت اصلی به فروش می رسند و در کشورهایی مانند خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکای جنوبی و سایر بخشهای جهان بسیار محبوب هستند. حتی iOS منعکس شده است.

بیشترین دنبال کننده کلون در بازار آیفون است و نکته شگفت انگیز این است که ظاهراً در مقایسه با نسخه اصلی یکسان به نظر می رسند و احساس می کنند. طی چند سال گذشته ، گوشی کپی آیفون 12 طرح در حال تولید کلون های آیفون در چین و ارسال آنها به سراسر جهان بوده است.

آیفون 12 اخیراً وارد بازار شده و کاملاً خارق العاده است. با این حال ، اگر نمی خواهید هزار دلار هزینه کنید و هنوز نسخه ای دقیق از آن را می خواهید ، گوشی کپی آیفون 12 طرح ارزش سرمایه گذاری را دارد. به هر حال ، این بهترین کلون آیفون 12 در حال حاضر در بازار است. بنابراین ، آیفون 12 کلون ما را بررسی کنید: از کجا بخریم؟ ” مقاله برای تمام جزئیات

گوشی کپی آیفون 12
گوشی کپی آیفون 12

پس از بررسی همه جدیدترین آیفون های موجود در بازار بر اساس فاکتورهای مختلف مانند طراحی ، عملکرد ، عملکرد و قیمت ، متوجه شدیم:

بهترین کلون آیفون گوشی کپی آیفون 12 طرح است. با نسبت بدنه 1: 1 ، این کلون آیفون از نظر طراحی و رنگ بندی بسیار شبیه به نمونه اصلی است. علاوه بر این ، این دوربین همچنین دارای دوربین ها و درگاه هایی دقیقاً در همان مکان است. با این وجود ، اگرچه سخت افزار بی عیب و نقص است ، اما با Android 6.0 کار می کند اما نسبت به نسخه اصلی کمتر است.

iPhone 12 Clone: ​​از کجا بخریم؟

فهرست مطالب

آیفون 12 اخیراً وارد بازار شده و کاملاً خارق العاده است. با این حال ، قیمت از این دنیا خارج است. راستش خیلی دیوانه وار است. بنابراین ، اگر می خواهید یک کلون شبیه به نظر برسد و عملکرد یکسانی داشته باشد ، گوشی کپی آیفون 12 طرح بهترین شرط شماست.

آیفون 12 کلون از گوشی کپی آیفون 12 طرح نامگذاری شده است “گوشی کپی آیفون 12 12 Pro Max” را می توان به صورت آنلاین از DHgate خریداری کرد. DHgate یک سایت تجارت الکترونیکی معروف چینی است که در سال 2004 راه اندازی شده است. این پلت فرم فروشندگان زیادی دارد که باعث ایجاد یک کلون و سایر موارد ضروری می شود.

گوشی کپی آیفون 12 چیست؟

گوشی کپی آیفون 12 طرح یک شرکت Consumer Electronics / Tech است که در شنزن چین مستقر است و تمرکز اصلی آن تولید تلفنهای هوشمند ، ساعتهای هوشمند و تبلت ها است. این شرکت در طراحی تلفن های کلون از مارک های مختلف معروف مانند اپل و سامسونگ در بازار بوده است. 

از سال 2012 آنها نسخه های متنوعی از آیفون را از آیفون 5 به آیفون 11 پرو تولید کرده اند. قیمت هر یک از دستگاه های فروخته شده معمولاً بین 80 تا 200 دلار در مقایسه با 799 دلار + هزینه تلفن های اصلی است.

بهترین سایت گوشی طرح SPY24

مشخصات کلون آیفون 12

نام مدلگوشی کپی آیفون 12 طرح 12 Pro Max
سیستم عاملاندروید 9.0
پردازندهچهار هسته MTK6580
رم1 گیگابایت / 2 گیگابایت
ذخیره سازی (ROM)4 گیگابایت؛ 8 گیگابایت 16 گیگابایت
نمایش دادن اندازه: 6.7 “
Res: 2560x1440px؛ HD +
باتری3500 میلی آمپر ساعت
دوربین اصلی
فیلمبرداری 18MP 1080p
رابط کاربرiOS 13.5.1
شبکه پشتیبانی می شودWCDMA900 WCDMA2100 GSM900 GSM1800 GSM1900 WCDMA1700 WCDMA850 WCDMA1900 GSM850 
سیم کارتسیم کارت دو (نانو)
انواع رنگنقره ای ، خاکستری فضایی ، طلایی ، سبز نیمه شب

این مشخصات کلون آیفون با آیفون واقعی هم تراز است.

آیفون 12 کلون – طراحی

آیفون 12 شبیه سازی شده کاملاً شبیه معامله واقعی در مورد طراحی و ساخت است. گرچه تعجب آور نیست که از نظر اندازه گیری مشابه باشد ، اما به ندرت اتفاق می افتد که جزئیات رنگ یک دقیقه داشته باشد.

مشابه آیفون 12 پرو ، گوشی کپی آیفون 12 طرح 12 Pro Max نیز دارای همان طراحی 1: 1 با لبه مستقیم و خطوط زیبا است. قطعاً حق بیمه به نظر می رسد. به خصوص با پوشش براق در پشت و بافت بدنه راحت.

در حقیقت در مقایسه با آیفون 12 پرو از قدرت بهتری برخوردار است. در حالی که از ساخت مشابهی برخوردار است ، اما در مورد پایان کار تفاوت کمی وجود دارد. از آنجا که نمای بیرونی کلون کمی خشن تر است ، در نهایت چسبندگی بهتری دارد. تفاوت در نگاه بسیار ناچیز است.

این درگاه ها همه در یک مکان قرار گرفته اند با این تفاوت که از پورت Type-C به جای درگاه صاعقه استفاده می کند.

در حالی که طراحی شباهت زیادی به آن دارد ، اما از نظر کیفیت کیفیت صفحه نمایش بسیار ضعیف است. نه تنها دارای روشنایی کم کمتر از 300 نیت است بلکه دارای یک خروجی رنگ بسیار ناخوشایند است. کسل کننده به نظر می رسد و در زیر نور خورشید حتی بدتر است. راهنمای آیفون 12 کلون را ببینید: از کجا بخریم؟ برای تمام جزئیات

چگونه می توان آیفون واقعی را از یک کلون آیفون تشخیص داد؟

این روزها جای تعجب نیست که کلون های آیفون بیشتر شبیه نمونه های اصلی به نظر می رسند و تولیدکنندگان حتی کوچکترین جزئیات را در محصولات کلون خود تکرار می کنند. 

در مورد آیفون ، یک روش وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بفهمید تلفنی که از آن استفاده می کنید واقعاً یک آیفون اصلی است یا یک آیفون شبیه سازی شده است. برای اینکه بفهمید آیا معامله واقعی شماست این مراحل را دنبال کنید:

  • روی “تنظیمات” کلیک کنید
  • “عمومی” را انتخاب کنید
  • پیمایش کنید و “درباره” را انتخاب کنید
  • شماره سریال را بررسی کنید.

مرتبط: گوشی آیفون 11 پرو مکس طرح اصلی (فول کپی) iPhone 11 Pro Max

تفاوت های iPhone اصلی و Clone iPhone چیست؟

اولاً ، اگر به طراحی ساختاری گوشی کپی آیفون 12 طرح نگاه می کنید ، به سختی می توان اختلافاتی را مشاهده کرد. 

  • تنظیمات دوربین در پشت تنظیمات دوربین چهارگانه مشابه آیفون 12 را نشان می دهد اما متأسفانه سه دوربین از چهار دوربین کاملاً خنثی هستند ، بنابراین فقط وضوح یک دوربین را می گیرید و نه چندین تنظیم دوربین. 
  • نرم افزاری که در آیفون کلون اجرا می شود مبتنی بر اندروید است و از رابط iOS استفاده می کند.
  • پردازنده نسبتاً کندتر از مدل های اصلی فعلی آیفون در بازار.
  • دوربین موجود در کلون آیفون همانطور که انتظار می رود ارائه نمی شود ، دارای تصاویر دانه ای است اما به طور کلی قطعه مناسبی برای قیمت تعیین شده است.
  • کمی لبه دار و دارای لبه های تخت در مقایسه با آیفون اصلی.
  • میزان روشنایی صفحه نمایش در کلون نسبت به آیفون اصلی کمتر است و منجر به نمایشگری کم نورتر می شود.
  • سینی سیم کارت در سمت راست تلفن در کلون قرار دارد.

از نظر اندازه گوشی بین iPhone 11 Pro Max و گوشی کپی آیفون 12 طرح 12 Pro Max هیچ تفاوتی وجود ندارد.

نرم افزار و رابط کاربری کلون آیفون

دستورالعمل اصلی ساخت یک کلون کپی برداری تقریباً یکسان از نسخه اصلی است. ظاهراً این نرم افزار در گوشی کپی آیفون 12 طرح 12 Pro Max iOS 13 است اما پس از بررسی بیشتر ، در واقع Android 6.0 (Marshmallow) است . راهنمای آیفون 12 کلون را ببینید: از کجا بخریم؟ برای تمام جزئیات

  • این کلون ها را می توان در واقع آینه اصلی ساخت ، اما این هدف را هدف قرار می دهد زیرا تولید کنندگان برای تولید تلفن ها مجبورند پوسته بیشتری بزنند. 
  • آیفون به نمایشگری مجهز است که تقریباً هم اندازه و شبیه به صفحه اصلی است اما از کیفیت و پایان مطلوبی برخوردار نیست. این کمک می کند تا کلون ها با نرخ کمتری در بازار به فروش برسند.
  • بازخورد لمسی هنگام فشار دادن کلیدها در کلون آیفون فقط در صفحه اصلی وجود دارد و نه در کل استفاده از تلفن. 

آیکون ها دوباره ساخته می شوند تا طرح و کد اصلی را در پشت خود نداشته باشند و لکه ها و نقایصی مانند عدم تطابق رنگ ، اندازه یا شکل آنها در پی داشته باشد.

راه اندازی دوربین کلون آیفون 12

گوشی کپی آیفون 12 طرح 12 Pro Max با یک “تنظیم دوربین چهارگانه” آشکار همراه است ، زیرا همان چیزی است که آیفون 12 اپل شایعه شده است. اما صبر کنید ، یک جذابیت وجود دارد. یوتیوب و وبلاگ Tech ، EverythingApplePro آیفون کلون را خراب کرد و فقط متوجه شد که تنظیمات دوربین عقب در واقع تنظیم دوربین مونو با 3 دوربین خالی است تا از ظاهر آیفون اصلی تقلید کند.

کیفیت فیلم دوربین کمی دانه ریز است و فاقد قابلیت بزرگنمایی برتر است زیرا از حداکثر بزرگنمایی 2 برابر پشتیبانی می کند .

دوربین عقب در گوشی کپی آیفون 12 طرح 12 Pro Max یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فلاش و فوکوس خودکار است در حالی که دوربین جلوی آن یک دوربین 12 مگاپیکسلی است .

عملکرد آیفون کلون

کلون های آیفون همیشه کمی فرعی هستند. به هر حال ، در پایان روز هنوز یک کلون است. بنابراین ، وقتی صحبت از پردازنده و حافظه می شود ، باید انتظار کمبود عملکرد را داشته باشید. clone crappier حتی می تواند به جای کواد چهار ضرب کاملاً تنظیم شده ، فقط یک دوربین عملکرد داشته باشد.

عدم عملکرد در واقع می تواند به حافظه نسبت داده شود. این آیفون کلون نوید یک رم 4 گیگابایتی و 512 گیگابایت رام را می دهد. با این حال ، این در واقع فقط در حدود 1 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت ROM است

همچنین با خطاهای UI عجیب و غریب روبرو خواهید شد زیرا سیستم عامل یک سیستم عامل iOS مبتنی بر اندروید 6 است. جالب است بدانید که بد نیست زیرا در واقع بدون لکنت و تاخیر روان است.

اگرچه عملکرد آهسته خواهد بود اما به این معنی نیست که دستگاهی خسته کننده خواهد بود. این فقط به این معنی است که شما می توانید بازی های FPS را انجام دهید و برنامه های سنگین وابسته به مشخصات را اجرا کنید. در پایان روز هنوز خوب است و برای دستگاهی که کسری از قیمت اصلی است ، بد نیست.

آیا کلون آیفون ارزش خرید دارد؟

این فقط به آنچه شما دنبال آن هستید بستگی دارد. اگر در صدد خرید یک گوشی ممتاز و عالی هستید که شبیه آیفون واقعی باشد اما مایلید با تجربه کاربر سازش کنید ، گزینه خوبی برای انتخاب است. 

با این حال ، اگر به دنبال یک ماکت واقعی هستید که همه چیز را از نسخه اصلی تقلید کند ، احتمالاً امکان پذیر نخواهد بود. حداقل ، نه با حاشیه قیمت ، کلون ها معمولاً در آن به فروش می رسند.

شما باید این واقعیت را در نظر بگیرید که کلون آیفون با حافظه رم 1 گیگابایتی یا 2 گیگابایتی کار می کند ، این در یک آیفون اصلی که دارای رابط کاربری واقعی iOS است نیز مفید خواهد بود زیرا این نرم افزار برای عملکرد بی نقص روی 1 گیگابایت / 2 گیگابایت ساخته شده است

با این حال ، از آنجا که آیفون کلون در اندروید با یک رم 1 گیگابایتی / 2 گیگابایتی اجرا می شود ، خواهید فهمید که گیم پلی ، صافی و عملکرد کلی گوشی کمی کند خواهد بود ، زیرا اندروید ساخته شده است تا با ظرفیت RAM بالاتر هموار عمل کند. مانند 4GB + .

آیا می گویید آیفون کلون با دوام است؟

با توجه به کیفیت قطعات مورد استفاده در ساخت کلون های آیفون ، به راحتی می توان گفت که کلون های امروزی بسیار بادوام هستند و معمولاً قبل از این که قطعات را تعویض کنید ، به طور متوسط 4-5 سال استفاده روزمره دارند. . 

با این وجود ، افتادن تلفن از بلندی ها و کوبیدن تصادفی آنها روی سطح یا لبه ها منجر به آسیب دیدگی صفحه می شود. این چیزی است که به راحتی می توان آن را در آیفون کلون اصلاح کرد تا نسخه اصلی ، زیرا قیمت قطعات در کلون از آیفون واقعی اپل کمتر است.

قیمت کلون آیفون 12 چقدر است و یکی را از کجا بخرم؟

گوشی کپی آیفون 12 طرح 12 Pro Max با خرده فروشی فعلی 194.29 دلار ، یک گوشی هوشمند میان رده مناسب و مقرون به صرفه است که برای همه کسانی که مایل به داشتن آیفون از اپل هستند اما محدودیت بودجه دارد ، مورد توجه قرار می گیرد.

چگونه کلون آیفون بسته بندی شده است؟

گوشی کپی آیفون 12 طرح 12 Pro Max در جعبه ای به رنگ آیفون به رنگ مشکی قرار دارد که دارای یک تصویر از گوشه تلفن در مقایسه با عکس مستقیم گوشی روی جعبه های اصلی آیفون است. در داخل جعبه شما می توانید مجموعه ای از Airpods (سیم دار) ، 1 کابل USB ، 1 شارژر و دفترچه راهنمای تلفن را پیدا کنید . 

هیچ برچسب اپل وجود ندارد که در جعبه اصلی iPhone پیدا کنید.

iPhone 12 Clone: ​​از کجا بخریم؟ – بردن

آیفون شبیه سازی شده برای تقلید از آیفون 12 آینده ساخته شده است و به عنوان یک آیفون اصلی در حد استاندارد نیست. اگر فکر می کردید که یک کلون قرار است با نرخ پایین تری قیمت گذاری شود اما همچنان همان مشخصات اصلی را داشته باشد ، هرگز نمی تواند باشد ، اشتباه می کنید. 

بدیهی است که مدل امسال کلون آیفون (گوشی کپی آیفون 12 طرح 12 Pro Max) با جدیت نسبت به مدل های قبلی یک قدم نزول داشته است. شاید همه گیر و محدودیت صادرات باشد یا هر آنچه که ممکن است باشد ، حداقل از نظر نرم افزاری و برخی تغییرات سخت افزاری می توان روی کلون آیفون کمی بیشتر کار کرد. 

به طور کلی ، کلون آیفون برای کسانی که نمی خواهند زیاد پول بپردازند و محدودیت های بودجه ای دارند یا قادر به تهیه آیفون جدید اپل نیستند ، گزینه ایده آلی است.

آیا می توانم آیفون کلون بخرم؟

اگر بودجه بسیار کمی دارید و می خواهید چیزی سطح بالایی داشته باشید ، به سراغ آن بروید. با این حال ، صادقانه بگویم ، تقریباً می توانید گوشی های دیگر را با قیمت یک کلون بسیار مناسب تهیه کنید. اگرچه این کلون ها خوب هستند ، اما هنوز هم جزئی نیستند و ذره ای نیستند. حتی سیستم عامل مبتنی بر اندروید است که به نظر می رسد شبیه به iOS است. اگر هنوز علاقه مند هستید ،

دسته بندی اخبار فروشگاه طرح اصلی رام گوشی چینی گوشی موبایل طرح اصلی مجله تکنولوژی مقایسه گوشی طرح اصلی
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت